Profesjonalne umiejętności umawiania spotkań

Szkolenie pokazuje proces prospektingu i pozwala sprzedawcom nabyć umiejętności potrzebne do efektywnego inicjowania relacji biznesowych z nowymi klientami. Podczas szkolenia uczestnicy poznają uporządkowany sposób działania składający się z trzech faz – Przygotowania, Kontaktu oraz Oceny – a także umiejętności, wskazówki oraz techniki, które zapewniają skuteczność w każdej z faz.

Zawartość programu : 2-dniowy warsztat

Przygotowanie

Podczas fazy Przygotowania, uczestnicy nauczą się jak planować działania prospektingowe, aby zrealizować swoje zadania biznesowe oraz jak przygotować się do poszczególnych rozmów
z potencjalnymi klientami, aby mówić odpowiednie rzeczy, odpowiednim osobom i w odpowiedni sposób.

 Kontakt

Podczas fazy Kontaktu, uczestnicy skoncentrują się na umiejętnościach i technikach, które pomogą im zaangażować prospektów podczas rozmowy telefonicznej.

 Ocena

Podczas fazy Oceny, uczestnicy omówią znaczenie stałego oceniania rezultatów ogólnego podejścia do pozyskiwania klientów, jak i analizy poszczególnych kontaktów prospektingowych

Zapraszamy do kontaktu !

Dariusz Żyłka
Dyrektor Sprzedaży
T +48 605 325 063
dariusz.zylka@ubd.pl