Service Ready Rozwijanie relacji przez doskonałą obsługę

Firmy osiągają sukcesy lub ponoszą porażki w zależności od jakości obsługi, którą zapewniają swoim klientom. Te, które oferują najlepszą jakość obsługi nie tylko świetnie sobie radzą, ale też szybko się rozwijają. Te, dla których jakość obsługi nie jest tak ważna, stoją w miejscu lub znikają z rynku. Rozdźwięk pomiędzy przekonaniem firm co do tego, jak dobrze funkcjonują a faktyczną informacją zwrotną uzyskaną od ich klientów powiększa się z roku na rok. Prawdę mówiąc, jeżeli jakość obsługi, którą zapewniasz odpowiada średniemu poziomowi rynkowemu, to nie masz powodów do zadowolenia. Takie działania będą miały prawdopodobnie negatywny wpływ na rozwój biznesu. W samych Stanach Zjednoczonych firmy tracą corocznie 41 miliardów dolarów z powodu złej obsługi.

Dbanie o jakość obsługi przestała być domeną jednego działu, a stała się koniecznością całej organizacji. Celem jest szybkie załatwienie sprawy klienta, ale równie ważne jest osobiste doświadczenie, jakie ów klient wyniesie z każdego kontaktu z naszą firmą. Szkolenie Service Ready to prawdziwe wsparcie dla każdego, od kogo zależy jakość obsługi. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz rozwiązać konkretny problem z zakresu obsługi, opracować na nowo całą strategię związaną z doświadczeniem klienta, czy też po prostu chcesz kontynuować proces usprawniania tego obszaru, możemy Ci w tym pomóc.

Zapraszamy do kontaktu !

Dariusz Żyłka
Dyrektor Sprzedaży
T +48 605 325 063
dariusz.zylka@ubd.pl