Rozwijając umiejętności związane z zarządzaniem innymi oraz delegowaniem zadań, nowo mianowani menedżerowie poznają podstawowe narzędzia i strategie potrzebne do odniesienia sukcesu w nowej roli. Podczas szkolenia uczestnicy koncentrują się na poznaniu trzech wyznaczników sukcesu dla nowego menedżera i zostają wyposażeni w praktyczną umiejętność delegowania zadań.
Zawartość programu : 1-dniowy warsztat
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy potrafią :
- zarządzać swoim przejściem na stanowisko menedżera,
- ustalać działania niezbędne dla zbudowania osobistej wiarygodności,
- określać strategie budowania zaangażowania innych,
- tworzyć jasne powiązanie pomiędzy celami departamentu/działu, a celami organizacji, aby zwiększyć zaangażowanie zespołu,
- zaplanować i przeprowadzić rozmowę, która pozwoli im zbudować konstruktywną relację z przełożonym oraz pozyskać jego wsparcie,
- ocenić swoją umiejętność delegowania oraz związane z nią wyzwania,
- ustalić, które z zadań powinni wykonać osobiście, a które mogą lub nawet powinni delegować,
- planować zadania do delegowania i przekazać je odpowiednim pracownikom,
- zastosować kluczowe elementy prowadzenia rozmowy delegującej,
- określać następne kroki, aby delegowanie zakończyło się sukcesem.
Zapraszamy do kontaktu !
![]() |
Zbigniew Łobocki People Analytics Manager T +48 606 971 720 E zbigniew.lobocki@ubd.pl |